Odpowiedzi

2009-10-04T12:26:34+02:00
1 Egipcjanie wierzyli, że jeśli ciało zabalsamuje się, to człowiek dalej będzie żył w świecie umarłych.
54 1 54
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-04T12:34:50+02:00
Egipcjanie balsamowali zwłoki zmarłych, ponieważ wierzyli w wieczne życie. Uważali,że dusza ludzka istnieje tak długo jak długo trwa ciało człowieja.Aby przedłużyć jego trwanie poddawali je balsamowaniu i mumifikacji. Następnie ciało wkładano do sarkofagów (trumna egipska) a potem do grobowca.Wyjmowali wnętrzności prócz serca.
41 2 41