Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:39:32+01:00
H1 =5
h2 = 15
P = 150
P = a* h1 = a* 5 = 150 , czyli a= 30
P= b* h2 = b* 15 = 150 czyli b=10
Obwod=2a+2b=2*10+2*30=20+60= 80
2010-01-27T15:40:50+01:00
H2 =5

h2 = 15

P = 150

P = a* h1 = a* 5 = 150 , czyli a= 30

P= b* h2 = b* 15 = 150 czyli b=10

Ob=2a+2b=2*10+2*30=20+60= 80
2010-01-27T15:42:36+01:00
P= a*h
P=b*h

P= 150
a= ?
h=5

150=a*5

150:5=30

b=5*3=15
150:15=10

Ob.= 2*10+2*30=20+60=80

Obwód wynosi 80.