Odpowiedzi

2010-01-27T15:33:36+01:00
Czarna magia - coś trudnego, nie do pojęcia dla danej osoby
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:34:08+01:00
Matematyka to dla mnie czarna magia.
Ona ulegla czarowi jego oczu.
Wydaje mi się, że ona rzucila na kogos czary.
To co on robi to polowanie na czarownice.

Czarna magia to coś trudnego, niezrozumialego
3 3 3
2010-01-27T15:36:51+01:00
Marcin poluje na czarownice po bójce z Maćkiem
Uległem czarowi starszych uczniów mojej szkoły
Rzucam czary na słabszych
Matematyka to dla mnie czarna magia

czarna magia - cos nie pojętego, nie zrozumiałego
3 4 3