Odpowiedzi

2010-01-27T15:36:06+01:00
A.) Przedstaw w postaci procentów .

7/25 = 28/100=28%
1 i 3/4 =7/4=175/100=175%
3/8 =37,5/100=37,5%
1,03 =1 i 3/100 = 103/100=103%
2 =2/1=200/100=200%
0,335=335/1000=33,5/100=33,5%

b.) Zapisz ułamki w ten sposób , aby mianownik był równy 100 .

3/4 =75/100
1 i 3/20 =23/20=115/100=1 i 15/100
4 i 31/50= 4 i 62/100
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:38:18+01:00
A)
7/25 = 28%
1 i 3/4 = 175%
3/8 = 37,5%
1,03 = 103%
2 = 200%
0,335 = 33,5%

b)
3/4 = 75/11
1 i 3/20 = 115/100
4 i 31/50 = 462/100

W razie pytań pisz: [email protected]
Zawsze chętnie pomogę i wytłumaczę.