Odpowiedzi

2010-01-27T15:35:42+01:00
M=4kg
Ek=0,8kJ=800J
Ek=½m*v²
800J= ½*4*v²/*2
1600J=4v²/:4
400=v²/*√
√400=v
v= 20 m/s
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:44:13+01:00
WZÓR NA ENERGIĘ KINETYCZNĄ TO:
Ek=m*v2(do potęgi drugiej)/2 (całość dzielisz przez dwa, więc musisz to zapisać z kreską ułamkową)
Nastęnie muszisz przekształcić wzÓr (mam nadzieję, że to umiesz zrobić:-)
Zanim jednak to jeszcze zrobisz to musz 0,8kJ zamienić na J
1kj to 1000J, więc 0,8kj to 800J
800J*2=4*v2
1600=4*v2
1600/4=v2
400=v2
Trzeba spierwiastkować i wyjdzie
v=20m/s