Odpowiedzi

2010-01-27T15:41:47+01:00
Do czasu dzban wodę nosi.
Czas to pieniądz.
komu w drogę temu czas.
Po czasie każdy mądry.
Czas najlepszym doktorem.
Każda rzecz ma swój czas.
127 4 127
Komentarz został usunięty
sorry
chciaøem dac jako nowe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:43:41+01:00
Czas to pieniądz.
Każde pokolenie ma swój czas.
Komu w drogę temu czas.
Każdy mądry po czasie.
Dzban dotąd wodę nosi puki mu się ucho się urwie
Czas to pieniądz.
190 1 190