Ułóż zdania w których wystąpi:
1. rzeczownik w M.lp.rm oraz dwa przymiotniki w B . lp. rm
2.przymoitnik w N .lm. nmos i jeden liczebnik niedmienny przez przypadki
3. rzeczownik niedmienny w liczbie pojedynczej, przymiotnik D. lp i dowolny liczebnik

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:53:27+01:00
1.Ładny chłopiec poszedł na olbrzymią karuzelę.

2.wczoraj poszłam z 3 psami na spacer.

3.Dzisiaj kupiłam sobie nowe spodnie w które brdzo mi sie podobały.

;)
13 3 13
2010-01-27T16:57:45+01:00
1. rzeczownik w M.lp.rm oraz dwa przymiotniki w B . lp. rm
2.przymoitnik w N .lm. nmos i jeden liczebnik niedmienny przez przypadki
3. rzeczownik niedmienny w liczbie pojedynczej, przymiotnik D. lp i dowolny liczebnik

blat biurka jest brązowy i drewniany
to adam idący z kilkoma małymi dziećmi
zdobyłem pierwszego wspaniałego gola

15 3 15