Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:49:03+01:00
Drugie zadanie (pierwsze jest nieczytelne...)
P1= a×b
P1= 6×8
P1= 48cm²

P2=a×h/2
P2=7×6/2
P2=21cm²

Pc= P1+P2
Pc=69cm²
9 3 9
2010-01-27T16:03:42+01:00
A = 8cm
b = 15cm
h = 6 cm

P = ½ × (a+b) × h
P = ½ (8 + 15) × 6
P = 3 × 23
P = 69 cm²

-------------------------------------------

a tego drugiego moim zdaniem nie da się obliczyć gdyż nie podałaś jednego wymiaru.....
8 2 8