Odpowiedzi

2010-01-27T15:58:22+01:00
x+y=10
10x+y+2x=43 -po rozwiazaniu
wychodzi::

x=3
y=7
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:59:06+01:00
X - cyfra dziesiatek
y - cyfra jedności
10x+y - szukana liczba
---------------------------------------
x+y=10
10x+y+2x=43
-----------------------------------------
x=10-y
12x+y=43
------------------------------------------
12(10-y)+y=43
120-12y+y=43
-11y=43-120
11y=77
y=7
---------------------------------
x=10-y=10-7=3
szukana liczba
10x+y=10*3+7=37