Potrzebuje przepisu kulinarnego ale niech to nie będzie przepis na jajecznice czy sałatkę .ani skomplikowany . składniki sposób przygotowania Najlepiej żeby był z wyjaśnieniem po polsku i nie był bardzo krótki pilne na jutro bardzo proszę o pomoc

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T15:53:06+01:00
Składniki na Jajecznicę dla 2-3 osób.

* 6-8 jaj
* pęto tłustawej kiełbasy plus boczek (nie ma boczku pod ręką może być sama kiełbasa)
* 1 średnia cebula
* 1 duży lub dwa mniejsze pomidory
* ew. ząbek czosnku
* szczypiorek
* sól, pieprz, ostra i słodka papryka
* tłuszcz do smażenia (oliwa będzie chyba najlepsza)
Przepis:
Zanim weźmiemy się do smażenia jajecznicy dobrze sobie pokroić kiełbasę i ewentualny boczek, cebulę, pomidory i szczypior.

Kiełbasę i boczek (jeśli używamy) kroimy w kostkę i wrzucamy na patelnię z odrobiną oliwy i rozgniecionym ząbkiem czosnku. Ja lubię dobrze wysmażoną kiełbasę więc ogień daję spory i co jakiś czas mieszając czekam aż się ładnie wysmaży. Gdy kiełbasa i boczek będą już prawie OK, czyli takie jakie lubimy, dorzucamy pokrojoną w kostkę lub cienkie piórka cebulę. Gdy ta ostatnia się zezłoci, dodajemy jajka i bełtamy. Gdy jajka się lekko zetną, dodajemy pokrojone w kostkę pomidory. Lubię jajecznicę z pomidorami jędrnymi i lekko ciepłymi więc wrzucam je tak na minutę, dwie przed końcem smażenia. Całość doprawiamy solą, pieprzem i paprykami a na koniec, już po zdjęciu z ognia intensywnie posypujemy szczypiorem.


Ingredients for Scrambled eggs for 2-3 persons.

* 6-8 eggs
* Jess tłustawej sausage, plus bacon (no bacon at hand may be the same sausage)
* 1 medium onion
* 1 large or two small tomatoes
* Ew clove garlic
* Chives
* Salt, pepper, sharp and sweet peppers
* Fat for frying (olive oil is probably the best)

Recipe:
Before we take the well-frying scrambled eggs and sausage, a slice any bacon, onions, tomatoes and chives.

Sausage and bacon (if using) to cut the cubes and throw in a pan with a little olive oil and garlic cloves rozgniecionym. I like a good sausage, so wysmażoną disputes and give a fire at a time stirring until nicely waiting wysmaży. When the sausage and bacon are almost OK, that is to say what we like, seals diced onions or thin pen. The latter is zezłoci, add eggs and belt. When zetną eggs lightly, add the diced tomatoes. I like scrambled eggs with tomatoes jędrnymi and slightly warm so I throw them so per minute, two before the end of frying. The whole seasoned with salt, pepper and peppers and finally, after removing from fire heavily sprinkled chives.


SMACZENGO(Bon Appetit)!!!



2010-01-27T15:55:46+01:00
Pancakes!

Ingredients:
2 cups of flour
2 1/2 teaspoons baking powder
3 tablespoons granulated sugar
1/2 teaspoon salt
2 large eggs
1 1/2 to 1 3/4 cups milk
2 tablespoons melted butter
Preparation:
Sift together flour, baking powder, sugar, and salt. In a separate bowl, whisk together the eggs and 1 1/2 cups of milk; add to flour mixture, stirring only until smooth. Blend in melted butter. If the batter seems too thick to pour, add a little more milk. Cook on a hot, greased griddle, using just a bit of oli. Cook until a little dry around the edges, and lightly browned on the bottom; turn pancake and brown the other side.


Nalesniki!

Skladniki:
2 szklaniki maki
2 i ½ lyzeczki proszku do pieczenia
3 stolowe lyzki granulowanego cukru
½ lyzeczka soli
2 duze jajka
1 i ½ szklanki mleka
2 lyzki stolowe roztopionego masla

Zmieszac razem, make, proszek do pieczenia, cukier i sol. W osobnej misce, zmiksowac jajka i mleko. Dodac do mikstury z maka, mieszac do pokoi nie zrobi sie lejace. Smazyc na goracej patelni uzywajac tylko odrobiny oleju. Smazyc dopoki nie bedzie troszke suche przy koncach i delikatnie brazowe od spodu. Potworzyc czynnosc smazenia odwracajac nalesnik na druga strone.
2010-01-27T15:56:19+01:00
Pizza:
Heat oven to 190 ° C.
Lightly grease baking tray.
Sieve flour into the bowl.
Mix flour with butter.
Add baking powder and salt to the mixture.
Mix thoroughly with milk and 25g of cheese.
Mix thoroughly the mixture,
Knead the dough until it becomes smooth
Roll the thin layer of dough around the wooden rolling pin.
Put on a baking tin.
Cut the tomatoes into slices.
Add a pinch of salt and pepper.
Sprinkle cheese on top and add bacon, oregano and basil.
Bake in oven for 7-10 minutes, until cheese is melted
Cool for 10 minutes and eat.

Tłumaczenie:
Nagrzać piekarnik do 190 ° C.
Lekko nasmarować blaszkę do pieczenia.
Przesiać mąkę do miski.
Mąkę wymieszać z masłem.
Dodać proszek do pieczenia i sól do mieszanki.
Dobrze wymieszać z mlekiem i 25g sera.
Dokładnie wymieszać mieszankę,
Ciasto gnieść w misce do gładkości.
Wałkować do cienkiej warstwy.
Położyć na blaszkę do pieczenia.
Pociąć pomidory w plasterki.
Doprawić do smaku solą, pieprzem.
Rozłożyć na pizzy.
Posypać serem i dodać boczek, oregano, bazylię.
Piec w piekarniku od 7-10 minut, aż ser zacznie się topić.
Schłodzić na 10 min i jeść.


PS Google nie gryzą ;D