Odpowiedzi

2010-01-27T16:00:32+01:00
A)3cm*3cm*6=9cm²*6=54cm²
b)2*(0,5dm*1dm+1dm*0,25dm*0,25dm*0,5dm)=2*(0,875dm²)=1,75dm²=175cm²
c)0,5m*0,5m*6=0,25m²*6=1,5m²=150dm²=15000cm²
d)2*(1m*1,5m+1,5m*2m+2m*1m)=13m²=1300dm²=130000cm²
Najlepsza Odpowiedź!
  • metq
  • Rozwiązujący
2010-01-27T16:03:40+01:00
A) P=6a²
P=6*3²
P=6*9
P=54cm²

b)0,5dm=5cm
1dm=10cm
0,25dm=2,5cm
P=2ab+2bc+2ac
P=2*5*10+2*5*2,5+2*5*2,5=100+20+25= 145cm²=14,5dm²

c)0,5m=5dm
P=6a²
P=6*5²
P=6*25=150dm²=1,5m²=15000cm²

d)
P=2ab+2bc+2ac
P=2*1*1,5+2*1,5*2+2*1*2=3+6+4=13m²
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T16:05:22+01:00
A) P=6a²
P=6*3²=54



c)P=6*0,5²=1.5

d)
p=2*1*1,5+2*1*2+2*1,5*2=3+4+6=13