Odpowiedzi

2010-01-27T15:57:04+01:00
12m.

ponieważ dodajemy wszystkie jednostki ze stosunku tj. 2+3+4=9
dzielimy długość drutu 27m na 9 i otrzymujemy 3m czyli tyle ile ma 1 jednostka

najdłuższy odcinek ma 4 jednostki czyli 3*4=12m
2010-01-27T15:59:25+01:00
2 + 3 + 4 = 9
27/9 = 3 m
4 razy 3 = 12 m
najdłuższy odcinek ma 12m odp d)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:01:20+01:00
2x+3x+4x=27m
9x=27m/:9
x=3m

2x=6m
3x=9m
4x=12m

Czyli twoja odpowiedź to d) 12m