Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T15:50:01+01:00
POSZUKIWANY ''LISTEM GONCZYM" JEZUS Z NAZARETU
OKOLO 2000 LAT TEMU CHODZIL PO PALESTYNIE Z OBSTAWA 12 MEZCZYZN.
GLOSIL WYWROTNE HASLA O SZCZESCIU WIECZNYM,O ZAPROWADZENIU KROLESTWA POKOJU I MILOSCI.
WIDYWANY BYL M.IN. W OTOCZENIU PROSTYTUTEK I ZLODZIEI.
GARNELY SIE DO NIEGO RZESZE CHORYCH,OPETANYCH I CIERPIACYCH,KTORYCH UZDRAWIAL.
OSZALAMIAL WIELU MOCA SWOICH SLOW...

WSZYSTKO TO CZYNI I DZISIAJ!!!
JESLI GO SPOTKASZ... IDZ JEGO SLADAMI...
A W NAGRODE ZDOBEDZIESZ... WIECZNOSC W RAJU!!!
2010-01-28T15:50:34+01:00
Witam Witam ;D .
Dziś relacja z kościoła ,
zachęcamy do modlitwy
i do wiary w Jezusa ,