Odpowiedzi

2010-01-27T16:00:57+01:00
Witam!
Chciał;abym zapytać co u Pana słychać i jak się Pan miewa. Wybiera się Pan w tym roku na jakąś kolonie? Na jaką? Mogłby mi Pan coś polecić;)?
Pozdrawiam
XYZ
2010-01-27T16:03:31+01:00
Witam Pana serdecznie! Mam pytanie na jaki obóz Pan jedzie w tym roku bo jestem bardzo ciekawa. Bo może się spotkamy. Pozdrawiam serdecznie ......................... (imię lub jakaś ksywa)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:04:35+01:00
Serdecznie Witam!!!

W tym liście chcę pana zapytać o pewną sprawę, a mianowicie o to na jaka pan jedzie kolonię??? Ja jeszcze nie wybrałam a pan??
Chciałabym się zapytać pana, bo sama nie wiem na jaka mam jechać. Mógłby mi pan coś polecić???

Pozdrawiam Serdecznie


(imię)