Odpowiedzi

2010-01-27T16:10:56+01:00
Niestety nie wyszly mi obliczenia. wyszly mi jakies liczby dziwne
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:17:01+01:00
A)(5³-125)×9⁴=125-125*6498=0*6498=0
B)[17-(4²×1/9)]=17-16*1/9=17-16/9=17-1.7/9=15.2/9
C)(7²-8.1/3)*(3/6)²=(49-8.1/3)*1/4=40.2/3*1/3=122/3*1/3=122/9=13.5/9
D)1.1/4*0,3+1/9=5/4*3/10+1/9=1/4*3/2+1/9=3/8+1/9=27/81+8/81=35/81
E)(16-3²)*2³=16-9*2³=7*2³=7*8=56
F)(6/7+2,12)*3²=6/7+212/100*9=600/700+1484/700*9=2084/700*9=26,79
G)4-4,5*9=-0.5*9=-4.5
H)36-9*2,5=27*2,5=27*25/20=27*5/2=135/2=67.5
2010-01-27T16:24:07+01:00
A) (5³-125)×9⁴= (125 - 125) * 6 561 = 0*6561= 0

b) (17-(4²×1/9)=(17-(8*1/9) = 17 - 8/9 = 16¹₉

c) (7²-8 ⅓)×(3/6)²= (49-8 ⅓)*¼ = 40⅔*¼ = 10¹₆

d) (1¼ ×0,3) + 1/9= 0,375 + 1/9 = 3 i 31/36

e) (16-3²) x 2³= (16-9)*8 = 5*8 = 40

f) ( 6/7 + 2,12) x 3²= 1 i 171/175 * 9 = 17 i 139/175

g) (2²-4½) x 3²= (4-4½)*9 = -½ *9 = -4,5

h) (6²+3²) x 2½ = (36+9) * 2½ = 27*2½ = 67,5