Odpowiedzi

2010-01-27T16:01:22+01:00
Zenkowi po dowiedzeniu się o odwołaniu budowy na pewno musiało być smutno, ponieważ tyle czekał na zpotkanie się z wujkiem i się tyle przygotowywał, ale się niestety rozczarował...
Po zorientowaniu się że wszyscy wiedzą o jego kradzierzy musiał czuć wstyd, tak wielki że chciałby pewnie zapaść sie pod ziemię.

Ps. Jestem dyselektykiem. Za błendy przepraszam!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:04:39+01:00
1.Zenon jest bardzo rozczarowany i przygnębiony z powodu odwołania budowy mostu w Strykowie, ponieważ ma świadomość , iż może nie spotkać nigdy Wuja!.
2.Chłopiec jest zawstydzony tym, ze wszyscy wiedza, o jego kradzieży na targu w Łętowie , ale nie wiedzą (narazie) , że zrobił to ponieważ potrzebował jedzenia.
1 5 1