Odpowiedzi

2010-01-27T16:03:36+01:00
1 aby łatwiej było im się poruszać
2.tak jest zjawiskiem pożytecznym,spulchniają glebę co daje jej urodzajność
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:03:40+01:00
1.żeby dżdżownica mogła łatwiej się poruszać
2.tak to jest zzjawiskiem pożytecznym bo dzdzownice spulchniają ziemię
2010-01-27T17:51:46+01:00
1. Naskórek dżdżownicy wydziela śluz, ażeby łatwiej przekopywać się przez glebę i żeby nie powodowało to bolesnych obtarć skóry.
2.Występowanie dużej ilości tych organizmów jest jak najbardziej zjawiskiem bardzo pożytecznym, gdyż dżdżownice spulchniają i użyźniają glebę co powoduje lepszy wzrost roślin.