Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T16:00:55+01:00
Cicha,dzieci sie zglaszaja,ucznie zasluchani i skupieni,interesujaca,ciekawa
;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:02:10+01:00
To lekcja, którą poprowadzi nauczyciel inteligentny, lekcja będzie w bardzo fajnej, luźnej, przystępnej formie, zaciekawi uczniów. Nauczyciel będzie sprawiedliwy i nie będzie sie czepiał. Stworzy atmosferę, w której będzie się chciało uczyć.

pozdr :)