Jak się ubiera dzisiejsza młodzież? Opisz ubranie typowego nastolatka . Nie zapomnij o najważniejszych częściach ubrania , materiałach z którego uszyto ubranie , kolorach i ich odcieniach , oraz o ocenie doboru poszczególnych dodatków . W zakończeniu dodaj ocenę opisanego stroju . ; )

3

Odpowiedzi

2010-01-27T16:03:08+01:00
Nastolatkowie ubieraja sie luzno i tak jak teraz jest moda.
Np. chłopcy ubieraja jeansy w ciemnym kolorze (luźne) luźną bluze takze ciemna , buty szerokie najlepiej białe. Noszą czapki z daszkami na boku.
46 3 46
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:08:13+01:00
Dzisiejsza młodzież ubiera się tak jak jest modnie.
Teraz najczęsciej nosi się spodnie typu pumpy czy rurki.
Bluzy długie i kardigany. Trampki i botki.
Taka moda oldschool. Ale jest młodzież tak zwana "emo"
Ubierają się oni wyłącznie na czarno. Na ich ciuchach są czaszki, agrafki... Są też takie dziewczyny typu:barbie" Czyli róż i nic poza tym. Każdy ma jakiś swój styl. Swój lub naśladuje jakąś gwiazde.
Lub uparcie podąża za gazetami. Czyli ubrania, które są modne czyli rzecz święta.
62 4 62
2010-01-27T16:12:02+01:00
Dzisiaj często rzuca nam się na oczy wiele młodych dziewczyn. Ich stroje często są nieodpowiednie, wulgarne i nie na miejscu. Uważam że tak ubierając się pragną by je zauważono i podziwiano. Wiele ludzi reaguje jednak na to z dystansem. Widząc dziewczynę ubraną cała na różowo z kruciutką spódniczką lub spodniami ze skóry ,człowiek może nie brać jej na poważnie. Ich dodatki to często wiele branzoletek, duże kolczyki i inne świecidełka. Osobiści uważam że taki typ mody jest straszny. Mam nadzieje że to się zmieni ;)
27 3 27