Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:05:12+01:00
Modlitwa ojcze nasz wzywa nas do czynienia przede wszystkim dobra. Sama modlitwa mówi zebyśmy nie kradli nie kłamali itd. Pan bóg troszczy sie o nas abyśmy byli dobrymi ludzmi żebyśmy nie grzeszyli.
1 5 1
2010-01-27T16:07:36+01:00
Ta modlitwa zobowiązuje wszystkich Chrześcijan do jej wymawiania , ponieważ oddaje ona cześć Bogu oraz jego Św. Rodzinie.
1 2 1
2010-01-27T16:08:24+01:00
Według mnie modlitwa ojcze nasz zobowiazuje mnie do tego by porozmawiac z bogiem i byc mu wierna .dzieki tym slowam wiek jak rozmawiec z bogiem ,zawsze moge mu powiedziec o moich grzechach i problemach lub moge prosic go o pomoc.pan bóg jest naszym ojcem wypowiadajac te słowa oddajemu mu cześc
1 3 1