Odpowiedzi

2010-01-27T16:07:03+01:00
Chodzi tu o barwę. Mają ciemny kolor, dlatego bardziej przyciągają promienie słoneczne;)
2010-01-27T16:07:07+01:00
To proste
cechy:
Oddane, ożywiane, poprawne, dotyczące.
Dlatego że oni byli biedni.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:11:44+01:00
28.I to czwartek.
ODP: zielenice występują tylko w głębokości do 4m. a więc tak gdzie przenika najwięcej światła. Bunatnice rasną tam gdzie przeważnie zanika już światło 10m-20m, a krasnorostyna głębokości 30m.

sorki ale tylko tyle mam w zeszyciku. znaczy mam opis jak jest potrzebny.
1 5 1