Odpowiedzi

2010-01-27T16:08:34+01:00
A=6cm
P=6a²
P=6∧6²=216cm²
Pole trzech pudelek= 3 ∧ 216 cm² = 648 cm²
Odp: Na oklejenie trzech pudełek potrzeba 648 cm² papieru.
1 5 1
2010-01-27T16:09:30+01:00
A=6cm

pole powierzchni jednej ściany = 6^2=36
pole ścian jednego sześcinu= 36*6=216
3 sześciany to pole=216*3=648

potrzeba 648cm2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:10:15+01:00
A=6cm
Psz=6*a²
Psz=6*6²
psz=6*36
Psz=216cm² pole jednego szescianu
Na oklejenie trzech modeli potrzeba 3*216=648cm²