Odpowiedzi

2009-10-04T12:45:31+02:00
Przybłąkał się pies!
W dniu 30 września koło ulicy Sezamkowaj znalazłam psa. Jest to średniej wielkości suczka z różową obrożą i brązowymi oczami. Jej sierść jest długa, koloru jasnego beżu. Długi ogon. Wesoła i zadbana. Tel kontaktowy : 666 888 999.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T12:48:40+02:00
UWAGA !
Dnia 12 październkia przybłąkał się do mnie pies ! Jego sierść jest koloru brązowego i ma białe 'skarpetki' na nogach. Na szyi miał czerwoną obrożę. Własciciela prosze o zadzownienie na numer 7546-274 .
Znalazca !


nie wiem czy dobrzeee .
6 3 6
2009-10-04T13:47:25+02:00
Uwaga !

Przybłąkał się pies, rasy : jamnik.
Jest brązowy , a na uchu ma czarną łatkę.
Znaleziono go, przy ulicy Jesiennej.
Jeśli w tym opisie rozpoznajesz swojego pupila,
zgłoś się do nas na ulicę Jesienną 24.
6 3 6