Przeczytaj poniższy dialog i przekształć go w taki sposób, aby spełniał warunki dobrej komunikacji.

A: Cześć ! Co słychać ?
B: Cześć ! U mnie ...
A: Bo u mnie po prostu super! Ostatnio byłem w Portugalii! To trzeba zobaczyć, mówię ci! A ostatni film tego reżysera z brodą widziałeś?
B: Ale jaki ...
A: Nigdy się tak nie bałem, siedząc w kinie. I rower mam nowy. Rozymiesz? Czerwony, z hamulcem tarczowym.
A: To mówisz, że u ciebie też w szystko w porządku?
B: Słuchaj, o co ...
A: I o to chodzi! Grunt to się za bardzo nie przejmować.
B: No wiesz ...
A: O, jest mój autobus. Jedziesz?
B: Nie, czekam na 182.
A: To jesteśmy umówieni, nie? Cześć!
B: Na razie ...


A - jeden chłopiec
B - drugi chłopiec

2

Odpowiedzi

2009-10-04T13:58:01+02:00
A:Cześć co słychać ?
B:Cześć u mnie wszystko w porządku a u Ciebie ?
A:U mnie po prostu super! Ostatnio byłem w Portugalii! To trzeba zobaczyć, mówię ci! A ostatni film tego reżysera z brodą widziałeś?
B:Chyba nie, a jaki ?
A:Nie pamiętam tytułu, ale naprawdę bardzo fajny.
Dziś dostałem nowy rower taki czerwony.
B:No to świetnie i jak się jeździ ?
A: Bardzo fajnie , to u Ciebie wszystko dobrze ?
B:Tak doskonale
A:Może sie jutro spotkamy ?
B: Tak doskonały pomyśł
A: o jedzie autobus jezdziesz ?
B:nie czekam na 182
A: aha to jestesmy umowieni na jutro
B:tak
A: to cześć
B:cześć
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T16:40:05+02:00
A: Cześć ! Co u Ciebie słychac ?
B: Hej ! U mnie wszystko dobrze, wręcz idealnie. A u Ciebie ?
A: U mnie wspaniale. Ostatnio byłem w Portugalii! To trzeba zobaczyć,
uwierz na słowo. A widziałeś może ostatni film tego reżysera z brodą ?
B: Ale o jaki film konkretnie Ci chodzi ?
A: No właśnie nie pamiętam, jak sobie przypomne to Ci powiem. Rodzice mi kupili nawet nowy rower, taki fajny czerwony z hamulcem tarczowym.
A: Więc rozumiem, że u Ciebie wszystko dobrze.
B: Zgadza się. Grunt to uśmiech.
A: No właśnie. Dokładnie.
B: Fakt.
A: O, jest mój autobus. Jedziesz tym czy czekasz na inny.
B: Nie, czekam na 182.
A: Aha, dobrze. Więc dozobaczenia. Pa.
B: Nara.