Odpowiedzi

  • metq
  • Rozwiązujący
2010-01-27T16:11:14+01:00
Substraty sa zawsze przed strzalka ,czyli to z czego maja wyjsc produkty, a produkty czyli to co powstaje czyli to co po strzalce :)
2010-01-27T16:12:40+01:00
Miałaś reakcje chemiczne na lekcjach , no i jest np.

reakcja syntezy ( łączenia)
tlen + wodór --> tlenek wodoru
SUBSTRATY PRODUKTY

reakcja analizy ( rozkład)
tlenek wodoru ---> tlen + wodór
substraty produkty

reakcja wymiany itp ; ) Substraty są zawszee przed strzałką
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:23:44+01:00
Substraty reakcji - są to substancje użyte do reakcji i ulegające przemianom chemicznym.

Produkty reakcji - są to substancje powstające w wyniku reakcji chemicznych.