Odpowiedzi

2010-01-27T16:16:17+01:00
Odp.
Nauczyłam się dostrzegać i rozumieć istniejący świat
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:17:19+01:00
W trakcie czytania i późniejszego omawiania książki "Krzyżacy" dowiedziałem się o wielu informacji na temat życia rycerzy za czasów Jagiełły, a także o historycznych wydarzeniach z tego okresu, szczególnie o bitwie pod Grunwaldem. Czytając o miłości Zbyszka do Danusi nauczyłem się jak wiele rzeczy jest zdolny zrobić człowiek zakochany.