Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:21:26+01:00
Http://images.google.pl/images?hl=pl&source=hp&q=makija%C5%BC+dla+amatorek&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&gbv=2&aq=f&oq=

http://images.google.pl/images?hl=pl&source=hp&q=makija%C5%BCe+dla+zaawansowanych&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&gbv=2&aq=f&oq=


http://images.google.pl/images?hl=pl&source=hp&q=makija%C5%BC+emo&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&gbv=2&aq=f&oq=


http://images.google.pl/images?gbv=2&hl=pl&sa=1&q=makija%C5%BC+&btnG=Szukaj&aq=f&oq=&start=0


http://images.google.pl/images?gbv=2&hl=pl&q=makija%C5%BC+oczu&revid=444055241&ei=R1lgS_v1INO7jAefnKjpCg&sa=X&oi=revisions_inline&resnum=0&ct=broad-revision&cd=1&start=0


http://images.google.pl/images?gbv=2&hl=pl&sa=1&q=makija%C5%BCe+na+halloween&btnG=Szukaj&aq=f&oq=&start=0



http://images.google.pl/images?gbv=2&hl=pl&sa=1&q=makija%C5%BCe+na+zim%C4%99&btnG=Szukaj&aq=f&oq=&start=0


http://images.google.pl/images?gbv=2&hl=pl&sa=1&q=makija%C5%BCe+na+%C5%9Blub&btnG=Szukaj&aq=f&oq=&start=0


http://images.google.pl/images?gbv=2&hl=pl&sa=1&q=makija%C5%BCe+na+wiecz%C3%B3r&btnG=Szukaj&aq=f&oq=&start=0



to są linki...
fajne są makijaże;))
2 3 2
2010-01-27T16:21:30+01:00
2010-01-27T16:30:29+01:00

http://www.clzr9goiziqi.az.pl/grafika/makijaz-sylwestrowy-2.jpg

http://pieknymakijaz.webpark.pl/24k.jpg

http://moda.0fees.net/wp-content/uploads/2009/02/makijaz_karnawalowy_marki_2160646.jpg

http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.makeup-makijaz.info/d/204-4/makijaz-sylwestrowy-9.jpg&imgrefurl=http://www.makeup-makijaz.info/main.php%3Fg2_view%3Dslideshow.Slideshow%26g2_itemId%3D166&usg=__UBdwhH95XVL_aN46SdoBhPu6l9U=&h=415&w=327&sz=30&hl=pl&start=6&um=1&tbnid=lSWw3Bgt40bfkM:&tbnh=125&tbnw=98&prev=/images%3Fq%3Dmakija%25C5%25BC%2Boczu%2Bcekiny%26ndsp%3D18%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DN%26um%3D1






najlepiej zacznij od prostego, codziennego makijażu, a następnie udoskonalaj swoje pomysły cekinami, brokatem, sztucznymi ozdobami ;)).

2 5 2