Odpowiedzi

2010-01-27T16:16:33+01:00
Chciałbym sie zaprzyjaźnić z Ulą bo jest bardzo miła i przyjazna ...
Kocha chłopca, jest dziewczyną mądrą i wyrozumiałą .
powinnismy brać z niej przykład
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T16:34:30+01:00
Zenek Wójcik - główny bohater utworu, tytułowy ''Obcy''. Chłopiec opuścił Wrocław uciekając od swojego ojca. Zenek jest skrytym, nieufnym, odważnym chłopcem. Zenek to wrażliwy, spragniony przyjaźni chłopiec. Darzy zaufaniem Ulę. Wyczuwa, że dziewczyna dobrze go rozumie i z jakiegoś powodu jest nieszczęśliwa. W końcu obydwoje łączy młodzieńca miłość. Pod wpływem Uli Zenek odzyskał zaufanie i zrozumiał że kradzież czy oszustwo to poważne przewinienia. Dzięki urodzonej szlachetności, chłopiec naprawił swe błędy.
1 2 1