Odpowiedzi

2010-01-27T16:17:18+01:00
A)8x oraz 12y
96xy

b)a oraz -2b
-2ab

c)¼x² oraz ⅓xy
1/12x³y

d)-mn² oraz -5m³
5m^4n²

e)5a²b oraz o,4ab²
2a³b³

f)9baca oraz 0,1baba
0,9a^4b³c
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Roma
  • Community Manager
2010-01-27T16:19:06+01:00
A)8x oraz 12y = 8x*12y = 96xy
b)a oraz -2b = a*(-2b) = -2ab
c)¼x² oraz ⅓xy = ¼x² * ⅓xy = ¹/₁₂x³y
d)-mn² oraz -5m³ = -mn²*(-5m³) = 5m⁴n²
e)5a²b oraz o,4ab² = 5a²b*0,4ab² = 2a³b³
f)9baca oraz 0,1baba = 9baca*0,1baba = 0,9a⁴b³c
3 5 3