"Jak chrześcijanin powinien przeżywać niedzielę?"

Notatka na jedną stronę A5 zeszytową (uwaga, piszę drobnym druczkiem). Wybieram najlepszą odpowiedź (o 21).

Mam to zadane na jutro, więc odpowiedzi proszę dawać do godziny 21. Odpowiedzi dane później będą zgłaszane jako spam.


2

Odpowiedzi

2010-01-27T16:54:08+01:00
CHrzescijanim powinien przezywac niedziele z panem bogiem, powinien zawsze chodzic do kosciola, modlic sie do niego. Powinien zawsze wierzyc w niego i robic wszystko aby jego waira sie poglebiała. W kazda niedziele gdy idzie do kosciola powinien osc z usmiechem... nie ze musi tylko chce. a po drugie w dekalogu pisze: pamietaj abys dzien swiety swiecil" i niedziela jest dniem swietym. i kazdy powinien go swiecic.
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T22:08:52+01:00
Wiem że już jest po 21, ale może moja odpowiedz ci pomoże, jak chcesz to daj spam, tylko potem jesj ne wykorzystaj.

Niedziela to Dzień Pański, który każdy chrześcijanin powinien święcić, gdyż takie polecenia WYDAŁ BÓG - PAMIĘTAJ, ABYŚ DZIEŃ ŚWIĘTY ŚWIĘCIŁ.To niedziela jest dniem, poświęconym Bogu. W ten dzień nie należy wykonywac żadnej pracy,która by musiła być wykonana natychmiast. W ten dzień nie należy też wykonywać zakupów itp. Należy skupć się na Bogu, rodzinie, wspólnej lektórze Pisma Świętego. Niestety w dzisiejszym świecie ludzie nie chcą dażyć dzień ten szczególną czcią. Wolą jechać na wyciczki, do kina niż iść do Kościoła. Często Kościół znajduje się na końcu niedzielnego planu dnia. Dzień ten to dzień szczególny kiedy to Bóg po akcie stworzenia świata odpoczoł. Dlatego my po ciezkiej pracy w tygodniu mamy dziń ten szczególnie uszanować i święcić.
40 4 40