Odpowiedzi

2010-01-27T16:22:46+01:00
Romeo i Julia to dramat ponadczasowy, który ukazuje niezwykłą, ogromną miłość dzieci wrogich rodzin. Lektura pokazuje do czego potrafią doprowadzić te przeciwstawne uczucia - miłość i nienawiść. Choć jest ona napisana starym językiem to jest zrozumiała.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:25:02+01:00
Według mnie Romeo z książki '' Romeo i Julia '' nie jest postacią tragiczną, tylko przykładem mężczyzny kochającego dziewczynę z wrogiego klanu. Romeo ujrzał Julię i zakochał się w niej. Gdy dowiedział się że Julia jest z rodu Kapuletów, nie postanowił z nią zerwać lecz kochał ja nadal. Postanowił być z nią na dobre i na złe. Gdy poinformowano go, że Julia zmarła Romeo bardzo to przeżył. Wyznał jej po raz kolejny miłości na jej ciałem i postanowił się z miłości do niej zabić, gdyż nie kochał nikogo tak bardzo jak jej. Julia budząc się i widząc zmarłego kochanka postanowiła również popełnić samobójstwo. Para ta jest przykładem prawdziwej miłości na dobre i na złe.
5 3 5