Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:24:42+01:00
30C+50C=80
80C/2=40C

(podzielone przez 2 dlatego bo są 2 temperatury ).
2010-01-27T16:45:05+01:00
Wydaje mi sie w 5 litrach wody będzie 50 stopni C
dlatego ze w 2 lirach masz juz 30 stopni C a jak dodasz 3 litry i 50 stopni C to wzrośnie o 20 C czyli będzie razem 50 stopni C

( na przykład masz litr herbaty z 30 stopniami C dolejesz 2 litry z 30 stopniami C to będziesz miała 3 litry z 30 stropniami C) wg mnie