Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:22:19+01:00
Zaprzyjaźniłabym się z Zenkiem. Jest on tytułowym bohaterem książki, pt "Ten obcy''. Sądzę że nadawałby się na przyjaciela ponieważ umie rozsądnie wychodzić z każdej sytuacji,pocieszać oraz dysponuje dobrymi radami. Z nim nigdy nie byłoby mi nudno ze względu na jego wyobraźnię i znajomość dużej liczby zabaw. To osoba godna podziwu, potrafiąca przebywać z ludźmi.
38 3 38
2010-01-27T16:25:13+01:00
Moim zdaniem ja chciałabym się zaprzyjaźnić z Ulą, ponieważ Ula jest najrozsądniejszą osobą z grupy przyjaciół. Ula jest wrażliwa , spokojna można jej się wygadać nie rozpowie nikomu żadnej tajemnicy jak robi to Pestka. Bardzo podoba mi się postać Uli i napewno chciałabym się z nią zaprzyjaźnić.

Lcze na najlepszą pytaj jak coś wiem o teh lekturze wszystko ... Teraz napisał Ci w skrócie z głowy :)
38 3 38