Daje wszystko co mam.! najj wybieram :D:D

na jutro pliss.!
Napisz w którym z fantastycznych światów chciałbyś się znaleźć i dlaczego.?
do wyboru
Narnia
Hobbit,czyli tam i z powrotem
Córka Czarownic.!
minimum na 1 stronę zeszytu więc proszę wysilcie się.!
WAŻNE JAK NAJSZYBCIEJ

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:24:06+01:00
Najbardziej chciałabym się znaleźć w fantastycznym świecie - Narni. Strasznie podobają mi się żyjące tam stworzenia, to, że zwierzęta mówią ludzkim głosem oraz zasady jakie tam obowiązują. Przygody czwórki rodzeństwa bardzo mnie zafascynowała, dlatego też ta magiczna kraina jest mi bardzo bliska. Król Narni - Aslan jest pięknym lwem, którego sama chciałabym mieć jako władce. Ta kraina jest bardzo ładna i rozwija moją wyobraźnie. Jedno z rodzeństwa jest w moim wieku, więc mogłabym się z nim zaprzyjaźnić. Bardzo podoba mi się ten świat, dlatego chciałabym się tam znaleźć.

starałam się... pozdrawiam ;****
31 4 31
2010-01-27T16:26:30+01:00
Narnia!
W narni chciałbym się znaleść bo jest tam baśniowy świat. dużo różnych zwieżąt jest tam duży lew i pół człowiekpół byk i zwierzęta które mówią ludzkim głosem które mają takie samo uczucia jak ludzie.
Jest tam zła królowa która chce zabić lwa bo ten lew jest królem narni.
Zwierzęta są tam w zgodzie z innymi.
1 1 1
2010-01-27T16:26:58+01:00
Chciałbym zamieszkać w narnii ponieważ jest tam dużo przygód , i fantasycznych ludzi i zwięrząt. Chciałbym zapoznać się ze wszyskim tam stworami ,i chciałbym mieć dużo prygód maże o tym żeby tam zamieszkać i zaprzyjaźnić się tam ze wszystkimi.Uwielbiam tam Piotra i to od niego daje przykład.



weż troche pozmieniaj i będzie git..
1 1 1