Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:24:11+01:00
Przykładem obyczaju rycerskiego może być ślubowanie. Rycerz miał w obowiązku wybrać sobie damę bliską sercu i ślubować jej wierną służbę. Czasem ślubowano wierność kobietom innych ważnych rycerzy lub małżonkom swych władców.
Mam nadzieję że pomogłąm :)
6 4 6
2010-01-27T16:24:19+01:00
Usługiwanie panom swego serca czyli obdarzanie szacunkiem
chronić kobety i dzieci
2 1 2
2010-01-27T16:25:30+01:00
Pojedynki- były przeprowadzane w czasach pokoju. Rycerz mógł wykazać się walecznością i swymi umiejętnościami. Dzięki pojedynkom rycerze mogli się wzbogacić, gdyż istniał zwyczaj, aby zwycięzca przejmował od swego pokonanego rywala jego konia, zbroje lub wojenne łupy.
7 4 7