Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:29:37+01:00
A) 4a(5b-.2a..)=20ab-8a²
b) ⅓t²(.1..+½t³)=t²+1/2 t^5
c) 5a(5a²-0,2)=25a³-a
d) (12x²y+3xy²):6=2x²y+1/2xy²
e) (4y-6x): (-2)...=-2y+3x
f) (½t⁴-⅗w⁴): ...=...-⅕w⁴
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T16:37:07+01:00
4a(5b-2a)=20ab-8a²

⅓t²(3+½t³)=t²+1/6t⁵

5a(5a²-0,2)=25a³-a

(12x²y+3xy²):6=2x²y+½xy²

(4y-6x): (-2)=-2y+3x

(½t⁴-⅗w⁴): ...=...-⅕w⁴ -niestety nie wiem ;(

1 4 1