Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:27:59+01:00
Przylga pełni funkcję przyssawki- roślina dzięki niej przylega do dna.

Pęcherze pławne- dzięki nim , roślina unosi się na wodzie.
5 5 5
2010-01-27T16:29:34+01:00
Przylga-Przytwierdza glon do podłoża, a pozostała część plechy swobodnie unosi się w wodzie dzięki pęcherzom powietrznym.




Pozdrawiam Jolaaa :)

5 3 5
2010-01-27T22:14:17+01:00
Przylgi umożliwiają roślinie przyczepianie się nawet do płaskich, pionowych powierzchni

pęcherze powietrza zapewniają mrozoodpornośc
3 3 3