Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T13:31:10+02:00
4i1/5-7/10=4i2/10-7/10=3i12/10-7/10=3i5/10=3i1/2
6i1/8-2i3/4=6i1/8-2i6/8=5i9/8-2i6/8=3i3/8
10i2/3-6i7/9=10i6/9-6i7/9=9i15/9-6i7/9=3i6/9=3i2/3
9i3/8-2i5/6=9i9/24-2i20/24=8i33/24-2i20/24=6i13/24
2009-10-04T14:32:56+02:00
4i1/5-7/10=21/5-7/10=42/10-7/10=35/10=3,5
6i1/8-2i3/4=49/8-11/4=49/8-22/8=27/8=3i3/8
10i2/3-6i7/9=32/3-61/9=96/9-61/9=35/9=3i8/9
9i3/8-2i5/6=75/8-17/6=225/24-68/24=157/24=6i9/24