Odpowiedzi

2010-01-27T16:25:53+01:00
Dzuma, malaria, czarna plaga much bze bze, kogobongo, chieroshima
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:26:13+01:00
Przemiana Nilu i całej wody w Egipcie w krew
żaby (w innych wersjach przypuszcza się iż to były gady)
komary
muchy
pomór bydła
wrzody
grad
szarańcza
ciemność
śmierć pierworodnych
2010-01-27T16:28:17+01:00
Przemiana Nilu i całej wody w Egipcie w krew żaby komary muchy pomór bydła wrzody grad szarańcza ciemność śmierć pierworodnych
1 5 1