Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:17:09+01:00
Zad.1
Promień największego=1,6cm
Promień średniego=1,6cm:2=0,8cm
Średnica Najmniejszego=0,8cm

Zad.2
a)1,1cm+(6mm×2)=1,1cm+1,2cm=2,3cm
Długość=2,3cm
Szerokość=1,1cm
Obwód=(2,3×2)+(1,1×2)=4,6cm+2,2cm=6,8cm
Obwód=6,8cm

b)Rysunku nie moge wykonać

Zad.3
a)(8×10mm)+(8×6mm)+(16×4mm)=192mm=19cm2mm

Zad.4
Wysokość=12cm
Szerokość=2puszki×(5cm×2)=20cm
16÷2=8
8×(5cm×2)=80cm
Długość=80cm
2010-01-27T19:18:27+01:00
Zad 1
r = 1,6 cm
d = r : 2
d = 1,6 : 2 = 0,8cm
Odp : Średnica najmniejszego okręgu wynosi 0,8 cm.

zad 2
1,1 ∧ 2 = 2,2
0,6 ∧ 4 = 2,4
2,2 + 2,4 = 4,6
a = 4,6cm
b = 2,2 cm
Ob = ?
Ob = (a+b)∧2
Ob = (4,6+2,2)∧2
Ob = 13,6cm
Odp = Obwód tego prostokąta wynosi 13,6 cm.

zad 3
a)
czerwone(10mm) - 8
żółte(6mm) - 8
zielone(4mm) - 16
8∧10 + 8∧6 + 16∧4 = 80 + 48 + 64=192mm
Odp: Bransoletka ma 19,2cm długości.

Czwartego nie mam:/