Oblicz pole całkowite graniastosłupa prawidłowego czworokątnego, którego krawędź podstawy ma 3 cm, a krawędź boku 4 cm.


Oblicz pole całkowite graniastosłupa trójątnego, którego krawędź boczna ma 5 cm.Podstawą jest trójkąt równoboczny o podstawie 2 cm i ramieniu 3 cm.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:52:21+01:00
1. 3*4=12
3*3=9
12*4+ 9*2=48 +18=66cm kwadratowych
odp. pole całkowite wynosi 66 cm kwadratowych.

2. 2*3:2=3 cm kwadratowe
2 *5=10 cm kwadratowych
3*2+ 10*3=36 cm kwadratowych
odp. pole całkowite wynosi 36 cm kwadratowych.

ps. mam nadzieję żę pomogłam życze powoddzenia na lekcjach matematyki
1 5 1
2010-01-27T18:03:26+01:00
1. 3*4=12
3*3=9
12*4+ 9*2=48 +18=66cm kwadratowych
odp. pole całkowite wynosi 66 cm kwadratowych.
2010-01-27T18:40:14+01:00
3*4=12
3*3=9
12*4+ 9*2=48 +18=66cm ²


2. 2*3:2=3 cm ²
2 *5=10 cm²
3*2+ 10*3=36 cm ²