Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T16:36:44+01:00
Hej Ania

Na wstępie listu chciałabym Cię serdecznie pozdrowić. Piszę do Ciebie, ponieważ mam nietypowy temat do rozmowy. Za chwilę się o tym przekonasz.

Ostatnio dużo rozmawialiśmy na lekcji religii o dziele stworzenia. Doszłam do wniosku, że sam człowiek miał na niego gigantyczny wpływ. Dlaczego? Już tłumaczę. Jak sama wiesz, Bóg, już na samym początku stworzył ludzi. Dzięki nim rozpoczęło się życie, funkcjonowanie. Myślę, że gdyby nie inicjatywa Boga nie byłoby nas. Pierwsi ludzie zapoczątkowali życie naszemu społeczeństwu. Dzięki nim, istniejemy. To naprawdę niezwykłe. Myślę, że gdyby Bóg uznał za najwyższą istotę zwierze, to właśnie ono przeważałoby na dzisiejszym świecie. Jak widzisz, człowiek miał duży wpływ na początki ludzkości.

Myślę, że poprzesz mnie w powyżej przytoczonej sprawie. Odpisz mi, co o tym sądzisz. Pozdrawiam

Kamila
6 4 6
2010-01-27T16:36:49+01:00
Hje adam!

Pisze do ciebie zeby ci wyjasnic ze niema udzialu czlowieka w dziele stworzenia. doszly mnie sluchy ze myslisz inaczej.
Swiat stworzyl bog. stworzyl on wwszystko od poczatku, pamietasz to opowiesc ze stworzyl go w siedem dni ?
to byla prawda, ale sam to robi l. dopeiro (chyba 7) dnia stworzyl adama, potem ewe. tak to bylo ;)
Mam nadzieje ze juz zroumiales.

Paula
4 2 4