Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:48:49+01:00
Obw=30+ 10 pierwistków z 3

krótsza przyprostokątna=10

przeciwprostokątna=20
  • stb
  • Początkujący
2010-01-27T16:50:03+01:00
Jazeli przekątna to 10 pierw. z 3 to obwud bedzie miał 15+10pierw.z 3 bo d=a pierw. z 3 .
trujkat jest połową trujkata równobocznego wiec jak sie wyliczy to w trujkacie prostokatnym a bedzie 5 a przeciwprostokatna 10
proste tylko trzeba se wyobrazic.