Odpowiedzi

2010-01-27T16:55:54+01:00
Będzie o tkankach roślinnych , modyfikacje korzeni , łodyg , liści , budowa mszaków , coś paprotnikach żebyś wiedziała , o roślinach nagonasiennych , żebyś je odózniała i okrytnasiennych ; )) a z resztą duzo masz w ksiazce napisane ; )))
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:57:55+01:00
O komórkach roślinnych
o liściach
o fotosyntezie
o korzeniach
o modyfikacji korzeni i łodyg
o mchach
o paprotnikach
o tkankach roślinnych
2 3 2