Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:49:57+01:00
Uważam, że dzięki uczniom Jezusa .
Uczniowie udzielali informacji i z pokolenia na pokolenie te wiadomosci przechodziły. Takie jest moje zdanie .
4 4 4
2010-01-27T17:03:59+01:00
Ponieważ jest ona napisana pod natchnieniem Ducha Swietego
3 3 3
2010-01-27T22:21:26+01:00
Uważam, że dzięki uczniom Jezusa .
Uczniowie udzielali informacji i z pokolenia na pokolenie te wiadomosci przechodziły. Takie jest moje zdanie .
2 3 2