Odpowiedzi

2010-01-27T16:49:10+01:00
L.pojedyńcza l.mnoga
1.przedsiewziąć 1.przedsiewziecia
2.przedsiewziecia 2.przedsiewzięć
3.przedsiewzieciu 3.przedsiewzięciom
4 przedsiewzięcie 4.przedsiewzięcia
5 przedsiewzięciem 5.przedsiewzieciami
6.przedsiewzieciu 6.przedsiewzieciach
Chyba tak.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:50:05+01:00
M. przedsięwzięcie
D. przedsięwzięcia
C. przedsięwzięcia
B. przedsięwzięcie
N. przedsięwzięcię
Msc. przedsięwzięciu
W. przedsięwzięciu


l.mn

M. przedsięwzięcia
D. przedsięwzięc
C. przedsięwzięciom
B. przedsięwzięcia
N. przedsięwzięciami
Msc. przedsięwzięciami
W. przedsięwzięcia


Rada. Jeśli nie możesz zapamiętac przypadków zapamiętaj to zdanie. Mały Daniel Czyści Buty Na Miejscowej Wycieraczce