Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T13:02:10+02:00
Mikrofilamenty są włóknami białkowymi. Białka są przenoszone i przebudowywane przez aparat Golgiego. Rybosomy syntetyzują białka. Siateczka śródplazmatyczna ma budowę białkowo-lipidową.
2009-10-04T13:06:17+02:00
Aparat Golgiego przechowuje i modyfikuje białka.

Rybosomy - uczestniczą w procesie wytwarzania białek.

Tak napisali w moim podręczniku do biologii, mam nadzieję, że dobrze ;)
2009-10-04T13:08:21+02:00
RYBOSOMY-PRODUKCJA BIAŁEK
APARAT GOLGIEGO-MODYFIKACJA BIAŁEK