Odpowiedzi

2009-10-04T13:07:00+02:00
(1080 * 6⁴ + 6⁷):(6⁶) = (5 * 6⁷ + 6⁷):(6⁶) = [6⁷(5 + 1)]:(6⁶) = (6⁸):(6⁶) = 6² = 36

Tak to wychodzi, jeżeli dobrze zrozumiałam Twój zapis.
2 2 2
2009-10-04T13:14:42+02:00
1080 * 1296 + 279936
----------------------------- = 1399680 + 279936 : 46656 = 1679616 : 46656 = 36
46656

mi tak wyszlo ;/
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T13:18:31+02:00
1080=5*6*6*6=5*6³


1080 * (6) do potegi 4 + (6) do potegi 7
--------------------------------------- =
( 6 )do potegi 6


5*6³ * 6⁴ +6⁷
----------------=
6⁶

6⁷(5+1)
=------------------=
6⁶

=6*6=36
niewiem czemu inny wynik moze zle zapisales zad
1 5 1