Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:54:26+01:00
Rodzina Zenka:

Jego ojciec nie interesował się nim i dlatego Zenek wyruszył
w podróż szukać swojego wujka jego mama zmarła jak była jeszcze mały. Jego wujek pracował przy budowie mostu w Ostrowicach (albo gdzieś w okolicy) kiedy dowiedział się, że Zenek przebył taki kawał drogi aby go odnaleść bardzo się ucieszył ale także zmartwił.

rodzina Uli:
Tato Uli był lekarzem i miał bardzo mało czasu dla swojej córki.
Ula nie lubiła z nim rozmawiać. Mama Uli zmarła jak jeszcze była małą dziewczynką.
5 3 5
2010-01-27T16:57:32+01:00
Zenek i Ula pochodzą z niepełnej rodziny. Mama Zenka nie żyje, a ojciec jest pijakiem i go nie chce. Chłopak w poszukiwaniu miłosci ucieka z domu, aby odnaleźć wuja. Mama Uli również nie żyje. Dziewczyna wychowuje sie w domu ciotek. Nie zna ojca, spędza z nim pierwsze wakacje.



ps. mam nadzieje że pomogłam, życzę powodzenia na lekcjach j.pol.
3 4 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T16:57:52+01:00
Rodzina Zenka była nie odpowiednia ponieważ jego ojciec był alkoholikiem i bił go. Chłopiec musiał iść na poszukiwanie wuja. Ojciec chłopca musiał pić więc nie miał pieniędzy na jedzenie dla chłopca. Dla ojca Zenka ważniejszy był alkohol niż syn.
Rodzina Uli była również zła ponieważ ojciec opuścił jej matkę gdy tylko dowiedział się że zostanie ojcem. Ule nie chciałam mu wybaczyć lecz gdy on zaopiekował się Zenkiem zmieniła zdanie i chętniej przyjeżdżała do ojca na wakacje
5 4 5