Odpowiedzi

2010-01-27T16:50:16+01:00
1. człowiek pierwszy
2. człowiek oddany
3.człowiek życzliwy
4 człowiek niegrzeczny
5.człowiek dobry dla innych ludzi
6.człowiek bogaty
7człowiek ofiarowany
8.człowiek umyślny
9.człowiek niezrozumiany
10.człowiek takim osobom.

POZDRAWIAM :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:56:01+01:00
1. życzliwy
2.dobry
3.grzeczny
4.pomocny
5.przyjacielski
6.szczery
7. lojalny
8.uprzejmy
9.mądry
10.uczciwy
11.umiący wybaczać
:)
1 5 1